Dupe weekend

M-am uitat ieri la ciclism. Imi pare sincer rau de Simoni. Desi m-am rugat la zeii ciclismului, gen Indurain, se pare ca Di Luca e prea bun. Singura mea speranta e sa atace din nou Rico marti, tot in munti si sa ii ia lui Luca inca 3 minute, ca la contratimp la Veron sa avem o cursa frumoasa.

Am auzit de Cristi Mungiu si de Cannes. Cred ca deja se poate vorbi de un cinematograf romanesc puternic, cu brand (cum tara noastra nu are inca) cu pretentii si cu forta cinemtografica. Go Romania!

Lasă un răspuns

