Lupte pe blog

Victor Ciutacu se ia de bloggeri tinerei si fara pregatire care se dau jurnalisti, spunan ca le confisca blogosfera. Zoso raspunde la atac spunandu-i lui Ciutacu ca e lingau si angajat sa spuna ce spune.

Sincer ambele vederi mi se pare extremiste. Ciutacu nu intelege ce e libertatea de exprimare pe Internet si nu isi da seama ca e ridicol sa creada ca, avand sub o luna de prezenta pe Internet, poatesa dea lectii. Zoso foloseste niste cuvinte cam tari si acuze cam largi. Ad hominem e la el acasa si asta nu-mi place.

Nu dau linkuri pentru ca imi displace disputa si oricum cine stie despre ce vorbesc stie de unde sa inceapa. Propun calm si argumente…

UPDATE: Amestecat zice destul de bine despre problema asa cum si Comanescu are si el o reactie destul de echilibrata. O sa se discute mult pe tema asta. Arhi are un manifest…

UPDATE2: Comenteaza si piticu.

Un răspuns la Lupte pe blog

  1. tiberiu spune:

    Eu zic ca Victor Ciutacu a incercat sa-si faca nitica reclama injurand la bloggeri:). Comanescu a luat imediat o alta pozitie, cu acelasi scop. A inceput sa ceara nume interesante de categorii. Eu mi-am spus parerea si pe blog. Este doar o manipulare pentru audienta:).

Lasă un răspuns

